Falk



Henrik och Mira ligger i soffan och myser : ) Eller Mira sover på pappas mage ! Så underbart att se dom, mina älsklingar <3











Varför kan man aldrig sova på helgerna? På veckodagarna skulle jag och Mira kunna ligga i sängen lätt till 13-14 tiden, men nu stiger jag upp ur snarkofasen vid 9 tiden och är jätte pigg och kan INTE somna om.. ? Weird. Undra när jag kommer få sova en hel natt igen ? Känns som en evighet tills den önskan kommer slå in. Hon vaknar ju iaf 2 gånger på natten och ska ha mat. Någon som har något tips som man kan få dom små liven att sova längre? Kankse ett helt mål av ersättning nu på kvällen, då kankse hon sover längre? Hmm, vem vet.. Jag kan ju testa men då är problemet mina bröst, då måste jag ändå upp på natten för att pumpa dom... Åååhåhå..



Söndag är det idag, snart Måndag igen : )
Jag och Mira har spenderat dagen med moster Lina, hon kom och hämtade oss så drog vi till Ica och handlade lite mat som vi lagade till, var smaskens men nästa gång ska vi nog ta lite mindre grädde i gratängen ^^
Morbror Patrik kom och hälsade på han också, det var länge sen jag såg han så det var trevligt!
Henrik kom och hämtade oss så tog vi svängen förbi Ica igen så jag kunde slänga mej in och handla lite, träffade Jonte där : ) Tevlig och rolig prick det där !
Nu ska jag lägga mej vid mina bästisar och mysa med dom i soffan och kolla klart på Johan Falk : )





Btw, i morgon ska jag & Mira förja med Lina till Kstad för hon ska tatuera sej : ) Weei ! Synd att man inte har en krona så att man skulle kunna köpa något, men en 10:- till en naturell hamburgare kan jag nog hosta fram!
Måste ringa Försäkringskassan och höra när jag får pengar, har inte fått en krona sen i början av Januari så nu vet jag inte hur jag ska klara mej : (

Kommentarer
Postat av: Sandra-TvillingMamma

Ja, det är ju så. Man klarar det man måste..



Det var ett barn, han föddes i v 28+5 ( mina föddes i v24+4) och han hade jätte problem med maten, lungorna, hjärtat, ja typ allt.. De var kvar på sjukhuset i 1 år och fick ta med sig syrgas hem.



Ja jag kände Henrik för några år sedan, var jättelängesedan jag träffade honom, så kul att se att han har fått sig en så söt familj nu :)



Hans syster var det också längesedan jag träffade, men det var hon som skrev till mig att ni hade fått en flicka en månad för tidigt. Tror hon skrev det till mig pga att jag också fått för tidigt :)



Kraam!

2010-03-22 @ 08:34:22
URL: http://sunkiissed.blogg.se/
Postat av: Jonte

Vadå prick??? e väl ingen prick

2010-03-22 @ 10:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0