god morgon !



Idag tog vi oss sovmorgon jag & Mira : ) Så himla skönt att sova med henne brevid sej hela morgonen! Man nästan längtar efter att Henrik ska gå till jobbet så jag kan lägga henne bredvid mej, haha !
Nerrå, så illa är det inte att jag vill att Henrik ska knalla iväg till jobbet !

Nu sitter jag med Mtv på tvn och har precis käkat frukost som idag blev en risifrutti, kollar när Mira sitter i sin babysitter och grejar : ) Hon är såååå söt den lilla gumman, nu försöker hon bajsa så hon tar i så hon blir helt knallröd i fejset !




Igår hade jag hela min familj här, först kom Lina & Patrik efter en stund kom Reine & Alva, pappa ringde Limpan så han var här en sväng och efter det kom mamma till slut : )
Så trevligt !






Jag måste ta mej en promenad till stan, måste till Vårdcentralen och höra när dom skickar prover osv till Näl för jag ska skicka med min mjölk som jag helt totalt glömt bort : ) Så jag får lite money money money !

Va meningen att jag skulle till Milla i eftermiddag och fika med henne, Ebbis och Cissi ( som ska ha barn till hösten ) Men eftersom jag bara kunde fram till 7 och cissi kom inte förens halv 7 så tar vi det i morgon ist. Fredagsmys : )
Ikväll ska vi hem till Mamma på våfflor! Mumms, våffel dagen idag ju, inte iförrgår Lina och inte igå Patrik, IDAG! Så vi alla barnen skulle upp till mammsen och äta dom ur huset ! Ska bli mysigt : )


Off i go !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0