joggingtur



Imorgon har jag bestämt mej för att jag ska ut i skogan och börja springa : ) Det ska bli så skönt att få komma ut lite och röra på sej ( förutom att gå bakom en barnvagn ) Hoppas bara snön på spåret är borta, eller det mesta iaf.
Jag ska försöka att komma ut 3 gånger i veckan till att börja med, så man inte tar i ska ut 7 dagar i veckan för då håller det inte mer än 2 dagar. Måndag, Tisdag och Torsdag ska jag försöka ta mej ut. Måste fixa med Ipoden i morgon på dagen då, ladda in lite ny musik och få batteri i den. Va nog nästan ett år sedan jag använde den senast nu..


Mirisen ligger i soffan och har slocknat, hon käkade för en stund sen, rapade och läggde en liten spya på min axel så nu luktar jag skunk : ) Men tycker nästan det är lite mysigt med babyspy-lukten : ) Eftersom Mira inte spyr ofta så är lukten inte så farlig tycker jag !
Stackars dom som har bäbisar som bara spyr och spyr, då hade man nog tröttnat på den där lukten !

Idag har vi inte gjort mycket. Jag, David & Fredrik gick ner till Karlberg en sväng och kollade på innebandyn, Lina & Alva kom förbi en sväng så vi fick gå in i korren och få oss en dricka och delikatoboll : )









Nu ska vi försöka få igång en film från datorn genom Xboxet till tvn : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0