kladdis



Jag & Mira har nyss kommit hem, vi har vart ute och gått hela förmiddagen med Madde & Malva! Så skönt att äntligen ha kommit ut, vi har ju inte vart ute och gått sen i Fredags så det behövdes.
Madde sa även att det skulle bli bättre väder i morgon och till helgen : ) Weei, det gillas!
På Lördag ska jag ju hem till Hajir som ska ha babyshower, Mira får åka med Pappsen till Gfors, eller Billinge rättare sagt för han ska hämta småbröderna som ska sova här hos oss. Ska bli skönt att få lite egen tid utan henne, men det kommer känns tomt : ) Men tror jag fixar det fint!




Imorgon ska iaf jag & Mira hem till Millisen och Ebba-girl på lite fika. Cissi kommer dit och ville gärna träffa Mira : ) Ska blir trevligt, hoppas det bjuds på en smarrig kladdkaka ! Som Milla är expert på att göra !
Annars inga planer för morgon dagen, så kankse får bli sovmorgon för oss?! Idag var vi uppe alldeles för tidigt..

Jag kollar på förlossningskliniken nu, och urscchh vad jobbigt det är att se sånt nu. Eller alla som föder för tidigt osv, det känns jätte jobbigt att kolla på : (
Känns som så mycket kunde ha gått fel med Mira, men som tur är kom hon ut hel, ren och helt friskus : )





Nu ska jag laga lite mat är det tänkt.. Varför är godis sååå gott när man är hungrig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0