klipp och bad



Det har vart lite dålig uppdatering av mej ett tag nu : ) Men jag har inte haft någon tid ( okej, har inte orkat sätt på datorn ) Men nu äntligen ska ni få höra vad som har hänt hos mej.

Igår tog jag en promenad ner till familjen Nytomt, Josse skulle klippa mej och Johanna ville gärna träffa lilla Mira. Sagt och gjort, Johanna var barnvakt till gumman medans Josse klippte och färga mitt hår. Johanna var en hejjare på det där med barn tycker jag, hon matade henne och hon skrek ingenting som hon alltid ska göra när hon äter med mej : )
Joss hade köpt hårfärg åt mej !! Tack gumman, och det behövdes. Så det blev en klippning och färgning igår för mej. Vi tog nog nästan 15 cm men det mörks knappt. Henrik såg ingen skillnad, men killar är väl inte dom bästa och fråga " Är jag fin i håret Älskling ? "
Men jag blev nöjd och fruktansvärt skön att få bort lite slitet hår. Sist jag klippte mej var ju faktikst på nyår inte nu detta nyår men året innan när jag och Pållen tog ett varv med saxen på fyllan : )






Väldigt dåliga bilder och jag är väldigt trött/sliten/sur : )







I förrgår badade vi lilla gumman och hon tycker det är så roligt och skönt! Hon ligger och sprattlar som en fisk, ler jätte mycket och bara njuter : )






Finaste flickan i världen <3




Nu ska vi iväg till Gfors på lite kalas!
Ikväll blir det en lugn hemma kväll, kankse ska höra med Limpan om vi ska kika på film alla 4 ?


Vad ska man ha för kläder på sej idag då? Utan att man ska se ut som en feett kosa mu mu..

Kommentarer
Postat av: lina

film i like ;D

2010-03-20 @ 16:48:23
Postat av: sandra

guuuud va go hon är :) håret blev finfint! behöver färga mitt också. får nog kanske bli till helgen ? :D hah. kraam

2010-03-22 @ 20:46:27
URL: http://sandraaplate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0