Lördag



Fredagen är över och nu återstår bara Lördag och Söndag av helgen : )
Inatt har Mira sovit jätte bra, eller käka vid 22-23 tiden igår och sen vakna hon inte förens 3.00 i natt och skulle ha mat igen och efter det var det 7.00 i morse ! Så här mycket har jag nog inte sovit i rad sen hon kom till världen!
Idag har hon fått badat och det tyckte hon var lika skönt som vanligt : ) Hon är som fisken i vattnet !

Nu har jag precis kommit ur duschen och ska göra mej klar för en tripp enr till stan, sen ska jag hem till Hajir & Andreas, hon ska ha en liten babyshower : ) Ska bli trevligt !
Medans Henrik & Mira åker till Billinge och kollar på hockey och träffar farmor! Han är lite nervös att hon ska vara sur och grinig men jag sa det " Tror du verkligen att du kommer få ha henne nåt när farmor är med ? " Farmor älskar lilla gumman så himla mycket så hon kommer nog ha henne från det han kommer till det att han ska åka : )
Fredrik & Davdi ( Henriks små bröder ) ska med oss hem för en sleepover, blir tvspel och godis hela natten här i lägenheten skulle jag tro !




Yes, nu grillas snart plattången upp : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0