Rösta


Snälla läsare, kan ni inte rösta på min pjamas som jag har gjort på Libero.se ? ! Pleaassse, vill gärna ha den pjamasen och plus att man kan vinna ett par månaders förbrukning av bjöjor, något som hade varit väldigt bra : )











Förut idag var jag hos Hajir & Andreas på babyshower : ) Det var jätte trevligt!  Som hon sa, nu har hon allt kommit i kapp med magen, den är inte så liten mer och det börjar ju dra ihop sej. Det är mindre än 4 veckor kvar så det kan ju komma en liten snuttit när som helst nästan ! Oj oj oj oj, känns inte som det är så länge sen jag satt hos henne i somras och hon hade berättat att dom skulle ha barn!
Det är nästan sjukt så fort tiden har gått nu det senaste. Känns som nyår var förra veckan!



<3





Henriks små bröder är här och ska sitta uppe hela natten och spela Xbox ! Massa godis, chips och dricka står på bordet. Henrik ligger i den lilla soffan och sover så gott med Mira bredvid sej : )
Jag själv sitter här vid datorn och kollar runt lite på bloggar och självklart facebook, jag väntar på att Mirisen ska vakna och vilja ha mat. Efter det ska jag gå till sovrummet och lägga mej och sova och det ska bli underbart gott!



BTW, jag fyller 23 bast på Onsdag juuuu !!! Blir inte att man tänker på annat än barnkläder, bajsblöjor, barnskrik och bröstmjölk just nu så man får ingen tid för sej själv.
Hmm, vad önskar jag mej då i present?

-Klippning ( vill ha håret ännu kortare )
-Supernintendo med Donkey Kong och SuperMariobros
-En ny skötväska
-Presentkort på Gina Tricot & Hm
-PENGAR
-En fin plånbok
-"Hemma-grejer" så som toapapper, diskmedel, torktrasor, tvål, tvätt- & sköljmedel, schampo & balsam m.m


Där har ni ett par saker som jag vill ha !

Nu får det bli lite gotte-saker i magen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0