FREDAG!



Äntligen är det Fredag så jag får äta godis! Denna veckan har inte vart så fruktansvärt jobbig att motstå godis faktikst, annars brukar suget komma på Onsdag och det gör mej galen men skönt att slippa ha ett sådant sötsug hela tiden..

Mira somnade vid 19.00 tiden igår och sov som en stock ända till 2- halv 3 tiden, alltså över 7 timmar. Då fick hon mat och sov till 6 fick mat då och vi låg vakna till 7 då hon fick lite mer mat och efter det sov vi fram till halv 12 då Henrik ringde och väckte oss : ) Så idag har vi sovit!!
Nu har hon redan hunnit med att leka i babygymmet, käkat igen och nu sitter hon klistrad framför tvn : )







Min sötnos är helt inne i tvn : ) Idag ser hon ut som en liten pojk när hon har en pjamas som är blå!



Idag händer nog inte mycket mer än att hänga inomhus. Så jävla pissigt väder så man vill inte ens kolla ut.
Henrik kommer ju faktikst snart hem, då ska vi äta god mat och mysa med lill-tjejen hela kvällen!
Självklart ska jag ner och köpa godis, är frukstanvärt sugen på en kexchoklad : )

Btw, nästa Fredag 28/5 är det ung-mamma grupp nere på Bvc eller öppna förskolan. 10-11.30, det brukar ju komma så sent med breven men Lena där nere gav mej en lapp med tid så jag kunde berätta för oss unga mammor : )
Det är alltid roligt att ha något att se fram emot! Samma dag som jag, Lina & Milla drar till Karlstad på kvällen och kollar Sex and the city 2 !!



Bye homiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0