Fredag,









Jag & Lina kom ut på en springtur idag också. Jag hade ju faktikst tänkt att stanna inne idag men hon tvingade allt med mej, tur var det. Nu kan man äta massa onyttigheter med gott samvete!

Jag har precis tagit en dusch och har på mej min stora vita morgon rock som jag har fått av Cämmy-baben och ett par stora mysiga raggsockar!
Nu blir det matdags för Mira och hoppas hon kommer i säng snart så jag & Henrik kan äta mat. Vi ska mysa till det med chips & dipp tonight. Jag kankse till och med skulle smaka på dipp ? Jag äter ju inte det i vanliga fall, men tänk om det är super gott och jag har missat det i alla år.

Ha en underbar kväll i regnet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0