FREDAG!



Äntligen Fredag! Så vi kan vara uppe hur länge som helst utan att Henrik ska behöva stiga upp i ottan i morgon. Vi har bestämt att vi ska kolla på film & mysa med mat ikväll, eller jag har bestämt!
Jepp, alldeles för tidigt för mej att vara uppe känner jag, känns konstigt när klockan ringde kl 8. När ställde jag en klocka senast ?
Men vi är uppe nu iaf, både jag & Mira. Gumman ligger under babygymmet och sprattlar, skrattar & pratar för fullt : )
Snart drar vi iväg till öppna förskolan för ung-mamma.. Ska bli gott med fika, tänkte att jag skippar frukosten så äter jag där nere, är ju alltid nybakat bröd och massa gottigt. Plus att det är Fredag idag och det betyder ju att jag får snaska godis idag om jag vill. Dock är jag inte sugen på godis utan chips!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0