Måndag,



Ny vecka och nya tag !
Min vecka har börjat jätte bra. Mira sov 7 timmar inatt, fick mat och sov åter 4 timmar. Så jag har fått sovit ut lite : ) Hoppas bara att detta håller i sej och att det inte var en en-gångs-grej. Hon har faktiskt börjat att sova bättre nu dom senaste dagarna.

Gårdagen var mycket bra. Jag var ju piss sjuk på Lördagen och under natten svettades jag som en jävla gris samtidigt som jag frös. Jag sov i kläder och alltihop var helt byblött, så mycket svettades jag. Men det var tur för jag svettades så mycket så febern försvann och när jag vaknade på morgonen var jag mycket bättre än dagen innan, men fortfarnade sjuk.
Men iaf, vi hade bestämt att åka till Gfors och hälsa på. Vi tog vårat pick & pack och drog mot Årjäng för vi skulle hämta upp Henriks gammelmormor, men på vägen dit stannade vi till hos Lina, Mamma & Patrik och kollade in nya restaurangen vid Årjängs golfklubb. Det var helt okej där och vi fick god mat, fläskfilegryta med stektpotatis : ) Yummiii. Hämta gammelmormor och åkte vidare till Gfors.
Där fick vi mer mat, potatisgratäng, grillat kött, kallskuret och sallad. Jätte gott!
Blev även bullar till efterrätt!! Mmm, jag som älskar bullar : )



Vi fick med oss en låda leksaker från Gfors där en var en mobil som låter och snurrar som man ska ha över sängen och den tycker hon jätte mycket om. Vi sätte upp den uppe i Gfors och hon låg och prata & log hela tiden under den så jag fick sätta upp den här hemma på direkten och hon tyckte om den lika mycket här hemma : )



Den är i svart och rött som tydligen är den färgen som dom ser bäst nu när dom är små ! Inte konstigt att hon tycker om det så mycket : )



Jag och Mira ska ner till Bvc snart eller rättare sagt öppna förskolan på babymassage! Det ska bli mysigt.
Det är varje Måndag nu ett par gånger fram över.
Senare idag ska jag & Henrik hem till Hajir & Andreas om han inte måste jobba över, han har ju jobbat ganska mycket det senaste nu.. Men vi får se hur det blir i eftermiddag.
Annars händer inget mer idag.
Det skulle ju vara sol sken hela dagen idag, men det har redan hunit regna : (
Buhuhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0