Onsdag,



Mira mår sådär just nu, hon fick ju 2 sprutor förut och det var väldigt jobbigt för mej. Jag fick sitta med henne i mitt knä och hålla i henne medans 2 doktorer höll hårt i varsit ben och bara stack henne : ( Urscch, hon skrek och tyckte det gjorde jätte ont. Min älskling !! Man vill bara slippa det där och gå därifrån, men dom sa att det svider när dom sprutar in den ena sprutan och det är jobbigare för mamman än vad det är för barnet. Hon skrek ju bara någon minut, sen var det ju över. Men ändå, det är väldigt jobbigt att se ens barn lida.




Eftersom Milla läggde in en "gammal-goding"-bild på mej så får jag väl fixa en på henne också : )








Hade ju tänkt att gå till kyrkan i morgon med gumman men vi får se hur natten kommer att bli.

Vi hörs hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0