Onsdag,



Idag har jag nog vaknat på fel sida. Jag är ledsen, arg, klumpig, trött, sur you name it..
Har sovit jätte dåligt inatt, typiskt när Mira sov nästan 8 timmar innan hon vakna och skulle ha mat. Då hade jag precis somnat..
Det är så jobbigt när man bara ligger och tänker och tänker, alla tankar bara snurrar och man kommer inte fram till något vettigt och det går absolut inte att sluta tänka och bara somna.



Jag har iaf fått hoppat in i duschen medans Mira satt i babysittern framför tvn : ) Min nya barnvakt det där!

Urschhh, egentligen vill jag inte göra någonting idag. Bara sitta inne och sura..
Så jävla dåligt väder också : ( Buuuhuh.



Sorry för tråkigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0