Söndag,



Denna helgen har ju varit helknäpp, i Onsdags kändes det som det var Fredag, i Torsdags kändes det som det var Söndag, samma med Fredag och igår, men det är ju idag det är Söndag! Det blir så när det är lång helg..

Igår drog ju jag, Mira & Henrik iväg till Årjäng för att hälsa på Lina & Mamma, även Danne var där. Vi fick oss lite mat i magen som var jätte gott! Danne & Henrik skulle testa på golfbanan och hittade 2 klubbor någonstans. Men det var ju inte bara bara, dom fick inte vistas på banan utan fick stå på en "innebana" och skjuta ut på en testbana. Haha, Henriks sa det " Det var ju inte en boll som gick åt samma håll " Det var nog inte särskilt roligt så dom gav upp ganska fort, golf var nog inget för varken Danne eller Henke : )
Efter golfbanan styrde vi våran kos mot Gfors så Mira kunde träffa farmor, farfar & farbröderna David & Fredde. Lina & Danne fick åka med för det krånglade lite med hans bil. Blev saft och bullar där och sedan fick även vi åka hem till slut.
Det var en riktigt bra dag !


Mira har sovit bra inatt men har råkat spytt ner mej så jag fick hoppa i duschen : )
Men pappa Henke fick henne till slut att somna igen, så han kunde åka till garaget en sväng som jag lovade han igår. Jag har precis fått i mej lite frulle, som verkligen tog emot att få ner, men konstigt nog är jag sugen på godis ? Mat ska man få kämpa med, men godis slinker ner fortare än kvickt..



Snuttis sover så gott !





Jag har min rosa mjukisdräckt som jag fick av Lina när jag låg på sjukhuset i Kstad efter Mira hde fötts : )



Om man skulle försöka städa lite?
Troligtvist blir det inget av det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0