Söndag,



Våran lilla älskling har en "skrik-kväll" Vet inte varför, men vi funderarpå om det är för hon har ont i magen.. ? Hon har ju inte bajsat sedan förra söndagen. Hon brukar bajsa var 6e dag, men nu har det inte kommit något : ( Det kommer säkert när som helst. Men jag vill inte att hon ska ha ont i magen min lilla lilla bäbbe!

Jag och gumman mös flrut i soffan : )



Henrik & Mirisen myser i soffan nu : )






Nu har vi käkat god mat och ska mysa i soffan ! Henrik köpte med en sån där färdig kladdkaka och jag får säga att den var skit äcklig om man jämför med min kära vän Millas kladdis. Hennes slår dom färdiga med häst längder.. Smaka inte som jag hade förväntat mej.. Men visst fick jag i mej en alldeles för stor bit ändå : )


Bye homiiiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0