Tävling,



Jag är med hos Kenza och tävlar om en Ipod touch G3.

Självklart www.kenzas.se
Ipoden jag och många andra tävlar om är från www.NordicAppleParts.com.

Here`s the deal, man måste skriva ett rim som inehåller orden "Ipod" och "galen". Jag ska göra mitt bästa för att komma på ett bra ( asdåligt ) rim och självklart kamma hem denna tävlingen. ( Såklart att inte JAG kommer vinna )


Snart är det sommar, bad och sol.
Jag har varken Ipod eller kamera så jag inte specielt cool.
Jag är med och tävlar om en grej som är har båda-i-ett.
Om det inte är jag som vinner så är det inte rätt.
Kenza är en snygg, het och helt galen flicka,
om hon skulle träffa mig, så lätt att vi skulle klicka.
Snälla, snälla, snälla, snäll tjej
låt mej vinna and you make my day.




Haha, japp där är mitt bästa rim jag någonsin har gjort : )
Hoppas nu att jag tar hem detta och får mej en helt splirrans ny Ipod.
Eftersom min kamera funkar inte, min telefon är ju kaputt. Så detta är precis vad jag behöver nu, och framför allt när jag inte har pengar till att köpa något nytt just nu..

Kommentarer
Postat av: Jonas

Rim??? vart fan finns det nått rim i den texten?

2010-05-06 @ 22:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0