Tisdag,



Här sitter jag med lite babyspy på armen och dricker ett glas juice. Mira ligger under babygymmet och pratar med leksakerna samtidigt som hon har hicka : ) Hon är helt underbar.
Förut skulle det komma en försäkringsgubbe trodde jag men när han ringde på dörren var han en ung stilig man som no inte var en dag över 25. Han var jätte trevlig och såklart tog vi ett par försäkringar. På Mira, mej, Henrik, livsförsäkring, även Henriks bilar som han redan hade där och jag ska ta över min hemförsäkring dit när det bindningstiden är över.


Yepp, så äre.
Tog en promenad med Madde & Malva efter han hade vart där i solen.

Nu ska jag försöka få Mira till att äta och sedan ska hon till bädden : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0