Tisdag,



GODMORGON!
Jag och Mira har börjar fått en liten rutin så här på natten/morgonen nu tycker jag. Hon sover fram till 9 tiden och sen är det bara att dra upp mamma och lägga mej vid babygymmet : ) Nu ligger hon där och sprattlar, skrattar och pratar för fullt! Min sötnos.
Igår natt sov hon ju över 6 timmar i streck och även inatt förvåna hon mej att sova 5 ½ timma, vakna och ha lite mat och sen sov hon ytterligare 4 timmar. Det har ALDRIG hänt, hon har sovit 3 timmar mest i streck på natten så det är jätte skönt att få sova mer än 2 timmar i rad. Kankse därför jag ser ut lite som ett vrak på dagarna, eftersom man får sova så jävla pissigt dåligt.

Det ska ju regna idag : ( Faan, jag som har en del grejer att fixa med. Måste till stan och handla, skulle behöva till Jysk och kolla på persiener ( ? ), promenera bort lite fett, fika med Milla & Ebba. Men tur att det är tv-kväll idag då, så om jag blir inne hela dagen så har jag en orsak iaf !









Haha : )

Off to skötbordet för lite blöjbyte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0