Torsdag,



Haha, riktigt dåligt rim i inlägget nedanför : ) Men vad gör man inte, såklart man inte vinner det där när det är flera tusen som är med och tävlar. Men man kan ju alltid hoppas på det bästa iaf!


Jag och Mira har precis kommit innanför dörren, vi och Madde & malva har vart ute på en eftermiddagspromenad så här i solen. Jätte skönt väder ute så helst av allt skulle jag vilja gå ut igen för att slippa sitta inne, men hon ska snart ha mat och Henrik kommer starx hem, då blir det mat för oss också. Käka frukost tidigt i morse, en negerboll och ett glas Fanta nere hos Lina på korren, och en bon aqua nu när vi var ute och gick. Egentligen är jag inte särskilt hungrig nu heller, men jag var förut. Hungrig som en varg också, så mat vill jag ha. Vi ska kankse beställa pizza! Eller om vi lagar.. Jag vet inte vad jag är sugen på heller..




Wihihih, i morgon eftermiddag drar jag och Lina till Karlstad : ) Vi ska försöka shoppa lite, varken hon eller jag har pengar.. Men roligt att komma iväg. Får se hur det blir med Mira, skulle vara skönt att komma iväg utan henne, men det blir nog att hon får hänga med skulle jag tro.


Bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0