12/11



Hej på er!
Hela fredagen är snart som bortspolad, jag fattar inte varför tiden går så fort? Jaja, vi har iaf gjort egen pizza ikväll : ) Det blev jätte gott, jag trodde inte det skulle smaka så bra med det gjorde det allt ! Vi har även lekt massor med Mira som för övrigt förtfarande är vaken.. Jag hoppas hon somnar vilken sekund som helst.







Hahaha, vem är sötast i världen?!!

Det har inte funkat att skicka bilder från mobilen till datorn med usb-minnet, men på någon vänster funkade det nu, bara så där : ) Så nu är jag lycklig igen, jag får nog även säga att jag är ganska grym fast jag inte vet hur jag har lyckats fått det funka. Men härdan efter kommer det bli massvis av bilder !

Jahopp, Mira bajsade igen.. För andra gången ikväll, hoppas hon kan somna nu då!



PUSS & KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0