18/11



Vårat internet la tydligen av igår eftermiddag & kväll. Henrik trodde att jag inte hade betalat räkningen men det var jag hundra på, nästan, hade iaf för mej att jag betalat räkningarna från förra månaden. Jaja, i vilket fall som helst ringde jag Tele 2 där jag missade telefontiden & var vänlig att ringa tillbaka imorogn kl 7. 7?? Då är jag inte vaken!! Men nu när jag slog på lilla datan funka internet fint igen : ) Jipppiii. Man är ju helt handikappad utan dator. ( eller facebook )







Godmorgon gott folk : ) Mitt te är snart slut & det är dags för Mira att få gröt. Idag drar vi till kyrkan för sång-stund. Gott med riktig frukost & fika där !


Igår på jobbet förresten var det en man som jag skulle hjälpa med en kundbeställning ( dvs att varan finns inte i våran butik men vi kan beställa den ) jag sökte på den & den var tillfälligt slut hos leverantören, jag kikade upp hur länge. Eftersom han gärna gjorde en beställning på varan när den var tillbaka. "Varan förväntas åter i lager 2049-11-19" HAHAH! Han ville inte vänta på den utan fick nöja sej med någon vanlig sketen öl!

JAPP, HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0