21/11



Tänk om man hade 3 armar ibland. Inatt vaknade Mira & hade nog drömt något jätte hemskt eftersom hon bara gråt och gråt men var liksom inte vaken.. Jag fick självklart ta upp henne & lugnade ner henne så gott jag kunde. Bära Mira, ena handen pillade jag henne under näsan med snutten ( hon tycker om det & somnar lätt när man gör så ) Såklart tappar hon tutten, vart är min 3e arm tänkte jag då, så det bara var att böjja sej & ta upp den utan att behöva sluta pilla med snutten. Men det löste sej & hon somnade allt till slut. UTAN 3 armar!


Vi ska göra lite gröt nu & sedan vid 11 tiden ska vi hem till Camilla & Ebba! Hon bjussar på Oriflame-party & en lättare lunch : ) Smaaask!! Jag ska nog inte ha något som jag vet, men roligt att bara komma iväg ist för att sitta här inne i lägenheten dag in & dag ut. Jag måste måla naglarna för dom ser förskräkliga ut, jag måste hitta kläder att ha på mej, jag måste få på mej lite make-up, jag måste ävenförsöka reda ut mitt hår som jag ine borstat på väldigt länge & är en stoooor rishög..




Off to the kitchen & stöka i köket såhär på morgonkvisten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0