28/11



Det är fortfarande snö-storm här i Åmål. Det ger sej aldrig, inte ens lite. Det har hållt på HELA dagen & ser inte ut att lugna ner sej.. Men jag som sitter inne i en varm lägenhet men massa tända ljus & en underbar dotter & kille ska inte klaga det minsta. Dock gjorde vi ett försök att ta oss ut & vi lyckades ta oss till Profab där jag införskaffade mej 2 ljusstakar, 4 ljus till adventsljusstakar, en lukt-grej till toan & två nya tandborstar. Det verkade som alla drog till Profab idag, då vi träffade massa folk att prata med! Vi tog oss även till Ica och köpte grejer till tacos som vi bestämde oss att fira 1a advent med. Jätte gott : )



Tummen upp för mina nya ljusstakar för 39.90 :- / st


Ikväll kommer nog antagligen Lina & Danne + bäbismagen hit på chipskväll : ) Då kan vi kolla på säsongsavslutningen av ensam mamma söker. Nu ska jag ta fram måppen & städa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0