30/11



Oj oj oj, dagen började med försovning. Eller jag & Mira hade inte vaknat över huvud taget när Henrik kom ut ur duscehen halv 8 och klockan 8 skulle vi åka till Karlstad. Då skulle vi hinna med koka gröt till Mira, gröten ska svalna & ätas, Mira ska byta blöja & få på sej kläder, jag ska göra mej ordning ( borstade jag tänderna i morse tro? ) Miras väska ska packas, Henrik ska göra sej klar, Mira ska ha overall, skor, vantar & mössa, få i henne i bilbarnstolen & sist ska jag få på mej kläder. Pussst, tur att vi inte äter frukost på morgonen då hade vi inte hunnit..
Jaja, Henrik kom iaf till tandläkare i tid & jag fick shoppat 2 par skor då mina vinterpjuks har tappat sin sula.. Va typiskt är inte det när man har som minst med pengar?!


Tisdag:
·
Bvc med Mira 15.30
· En sväng på stan med syster Lina
· Laga mat
· TV KVÄLL




Byyee bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0