9/11



Hahaha, jag fick en kommentar om DETTA INLÄGGET & någon skrev "Men din tönt du tror att du är värsta kissie , eller nått . ingen bryr sig om dina naglar haha !"
Hahaha, jag tror absolut inte att jag är någon värsta kissie. För det 1a skulle jag visa mitt nya nagellack som är köpt på Gekås i Ullared, hade kankse vart något om det var köpt på NK i sthlm. För det 2a tar jag bilder utan massa mekeup, för det 3e har jag riktiga naglar & inga fejk ( som hela hon är för övrigt ) & för det 4e är jag 23 år, har pojkvän & ett barn & bor i Åmål och strävar inte att bli en Kissie / paow / dessie. & Åmål som typ så långt ifrån ála Kisse man kan komma / bli.
Inget att bli upprörs över men så himla roligt att någon sitter & läser igenom min blogg & skriver en sådan kommentar.



vs



Neeej, jag ser ingen likhet mellan oss!

Mira somnade vid bordet när hon åt gröt så det var bara att lägga henne. Jag tror hon kommer vakna snart då hon sovit en stund : ) Lilla älsklingen! Efter att hon vaknat ska vi gå mot öppna förskolan dit även Marie & Liam, Hajir & Noel ska. Skönt att Mira kan leka av sig lite & att vi har något att göra under dagen. Henrik har ju garage-kväll idag då jag ska kolla på tvn hela kvällen : )


PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0