bildbomb


Jaa, hörrni här kommer det bilder igen : )





Påven Mira!





Pappa & Mira pussas!





Ebba, Mira & lilla Max!



Mira somnade precis & vi kollar på film. Along came Polly eller vad den heter. Jag vill kolla på Beck men då vågar jag inte sova och Henrik somnar på direkten, då har jag ingen att prata med, så då får det va! Jag bakade kladdkaka förut idag & den blev lite för torr & jag glömde ha ströbröd i formen så det blev helt misslyckat om jag får säga det med egna ord. Bra det så jag slipper äta kladdkaka hela veckan : )
Nog tjatat för ikväll, nu blir det mys i soffan!

Kommentarer
Postat av: camilla

vilka sötnosar då :)

2010-11-23 @ 09:15:34
URL: http://caamillakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0