dusch & färg



Jag kommer precis ur duschen nu. Håret är färgat & jag är ren och frääsch. Det blev mörk brunt ifall någon som undrar, jag ska blåsa det snart.. När jag orkar : )



Ikväll ska jag & Henrik hem till Marie H & Emil. Även Hajir & Andreas ska dit. Vi ska ha lite vin & mys-kväll är det sagt.  Vinet är inhandlat redan och jag är sugen på att dricka massvis. Hahaa! Vi får se vad det blir utav det. Man kankse slutar där nere på Åmåls danspalats, där man inte varit på nästan 2 år nu. 2 ÅR!!!!!! Inte konstigt att alla säger att det bara är "små-folk" där.. Jaja, som sagt så får vi se hur kvällen slutar : )
Kankse till och med blir den där utklädningsfesten utanför Säffle? Om inte annat blir vi kvar hos dom & kommer hem i tid & inte allt för fulla.


PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0