Onsdag



Nu är vi hemma i Åmål igen efter en lång dag i Karlstad, det har varit jätte trevligt : ) Jag, Mira, Lina, Mamma & Annika drog iväg förut. Vi kom till mässan där alla var i full fart. Vi fick smaka på allt från negerbollar till nachochips. Mycket mycket gott! Framför allt när man inte käkat mat under dagen.. Efter mässan var det bara att dra vidare till TEMPEL där det var buffè med 3 glas vin eller öl, för mej blev det 2 glas vin & 1 cider som jag blinkade mej till med ögongen. Till slut fick vi åka, eftersom Mira var med & ville hem till sängen för att sova. Men hon sov inte på vägen hem & ser inte det minsta trött ut nu.. Det kommer bli en lång kväll med andra ord.. Hoppas hon sover lite längre imorgon isf. Tror nog att hon vaknar vid 8 snåret som vanligt.





Nu ska jag gå & lägga mej. Imorgon väntar jobb på efremiddagen / kvällen. Jag ska stanna kvar efter stänging och vara med på inventeringen. Det ser jag fram emot, någon som jag inte testat på ännu.


PUSS & GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0