Tisdag


GODKVÄLL!
Jag säger då det. Jag & Mira skulle gå till öppna förskolan i detta vädret i förmiddags. Jag kämpade på Mirisen overoll & allt där till och vi begav oss ut i snöstormen. Vi anländer till öppna & inte en kotte där.. ? Jag läser att det är stängt pga personalutbildning. Huuuur typiskt är inte det när man inte vart där på jätte länge & orkar sej dit när man egentligen bara ska ligga hemma under täcket & mysa. Jaja, iaf skriver jag sms till Marie som också är på väg dit som säger att vi får komma hem till Hajir ist. Skööönt att äntligen komma in : ) Där bjöds det på köttfärssås & spagetti, tee, toffifi & ballerina-kladd-kake-kaka. Super gott & jätte mysigt! Alla 3 barnen lekte & stog i hela tiden. Även Emma kom som fick lite bilder på min lilla gumma & Liam : ) Jag & Mira har precis kommit innanför dörren, hon har käkat gröt så nu ska det bara lekas till sömns!


Vi har haft en jätte bra dag trots snön som vräkt ner.



Nu ska jag mysa med min underbara dotter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0