Tisdag


Mira är mätt i magen, jag är mätt i magen, Mira börjar bli trött, jag börjar bli trött : ) Om man skulle lägga sej raklång i sängen ett tag & vila ?! Låter som en fin ide! Bara det att Mira blir heeelt crazy när hon får vara i våran stora säng, det ska krypas fort hit & dit, ta min lepsyl som står på sänggaveln &  slänga sej hej vilt över allt!

Iaf, Lina & jag har lagat mat & idag blev det ris, sås & en god kött bit! Det var jätte gott & efterrätten likaså : ) En chokladkaka & smultron tee, det är absolut inga fel med sådan lyx mitt i veckan. Det har även blivit massa babbel & babbel.
Just det, vi var till Bvc med Miiiira för vägning & mätning. Hon väger nu 8375 g & är 71,5 cm lång. Min liiiilla liiiilla tjej börjar bli alldeles för stor tycker jag. Hon hade gått upp över 500 g på en månad och det var bra gjort, nu merbrukar det bara vara ca 300 g för varje gång vi varit där. Det är nog havregrynsgröten som hon äter varje dag!!

3 kassa bilder på oss : )







Nu blir det snart välling & godnatt för Mira. Min tv-kväll börjar snart!


PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0