30/10



Jag har precis kommit hem,
jag har varit nere på karlberg & hjälpt min syster..
Det har ju varit föreställning där hela dag + fre & tors
så där hade vi fullt upp.
Gamlingar som tycker 10 kr för kaffe är dyrt,
unga tjejer som sitter & fotar sej själva,
hembakade fiffirutor med mera med mera..
Iaf, dagen har rullat på fint
& Mira sover sedan några timmar tillbaka.
Henrik åkte till garaget & jag dricker dricka & äter jordnötter.
Såå himla skönt att bara vara helt sjävl hemma ibland.



kass bild på mej & fanta-glaset


Lina, visst fick jag tillbaka min digitalkamera?




Kommentarer
Postat av: lina

Nope, ja har din kamera hemmmma :;)

2010-10-30 @ 22:10:20
Postat av: Marie Dahlberg

Då vet jag : )

Jag som var heeeelt säker på att jag hade fått den igen..

2010-10-30 @ 22:38:51
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/
Postat av: simone

Ser mysis ut :d

2010-10-31 @ 13:12:58
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0