6/10



Godkvällen !
Äntligen har Mira kommit i säng.
Jag kan då sätta mej i soffan & slappna av..
Jag, Lina & Mira drog till Säffle.
Blev erikshjälpen, Lindex & solning : )
Jag fick självklart med mej lite saker hem,
rivhjärn, slickepott, "fusk-krage"& strumpor till Mira.
Fruktansvärt skönt att sola får jag säga : )

Imorgon:
babycafe på förmiddagen.
Emma & Monica + barn kommer på eftermiddagen.
Weei, det ska bli kul att träffa dom : )
Eftersom syster-yster Lina & Danne ska på ultraljud!
Så vi kommer få se den lilla krabaten på kort.



Japp, japp!

GODKVÄLL PÅ ER : )


Kommentarer
Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Gravid

Vad kul att Lina också ska ha bebis :D Hälsa grattis från mig om hon inte läst kommentaren på hennes blogg ^_^

2010-10-07 @ 12:42:32
URL: http://twiggzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0