Åhhh



ÅÅHH! Jag är arg..
Jag beställde saker från nelly i förra veckan,
jag fick hem det idag..
Jag ser att det saknar leggins till det "baby-setet" jag köpte..
Åååh, tänkte jag..
Maila & jag skulle skicka tillbaka tunikan som hörde till,
jag testade skorna, tyckte att den ena satt bättre,
kollar storleken..
Tror ni inte på FAN att det är 2 olika storlekar?
ÅÅÅHHHHHHHHHHHH, tänkte jag åter igen..
Helvetes, jävla, kul Nelly



Iaf, dagen idag.
"mamma-träff" hos Magda & Tovali.
Smörgås & smaskig efterrätt : )
Jag har även vart på ett träningspass, springtur & cykeltur!

Imorgon blir det lunch hos Milla & Ebba.
Cissi & lilla lilla Max kommer på besök tydligen!
Även en tur till öppna förskolan har jag tänkt mej.



Japp, allt för idag!



Jag är exakt lika arg som lill-killen här över...

Kommentarer
Postat av: Anonym

S K R Ä L L L L L ! ! ! ! ! !

2010-10-05 @ 06:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0