Onsdag

FAAAAN!!
När jag gick ner till Lina & Patrik på karlberg
så slank det ner 1 godis..
Eller en halv rättare sagt,
Alva åt en & ville inte ha mer
och man kan ju inte kasta en godis!!
Så den fick åka ner i min mage.
Även fast jag inte ens var sugen på godis idag.
Jaja, så är det.
Jag får skylla på Alva : )
Jag kommer nog aldrig någonsin sluta äta godis.



faster Marie som tagit kortet

Jag & Mira har busat jäääärnet : )
Jag ville att hon skulle komma i säng i tid,
då hon lägger sej för sent när Henrik är hemma med henne.
Hon somnade nyss & sover för natten.
För det spelar ingen roll om hon lägger sej 19 eller 23
hon är uppe samma tid..
Då är det bättre att hon lägger sej i tid
så sover hon länge & gott.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0