Tisdag


Godmorgon!
Idag tog jag mej sovmorgon,
jag gick ut i soffan & la mej
medans Mira sov vidare hon också..
Jag vaknar ju av minsta grej hon gör,
så nu ville jag sova utan att bli störd.
Jag vaknade så klart när hon vaknade
& hon var lika glad som vanligt att se mej : )

Igår drog jag, Mira, Lina, Henrik & Emil till C-town.
Henke skulle ha lite bilgrejer på biltema
så det var ett ypperligt tillfälle för mej & Lina att gå av på Bergvik.
Kikade runt & Lina handlade lite,
blev även mat på Max.
Sådär såg min dag ut igår : )




Nu ska jag dricka tee,
senare ska jag & Mira, Hajir & Noel hem till marie & Liam.
Var meningen att vi skulle träffas med mamma-gruppen,
men både Alvar & Tovali är sjuka..
Det ska bli mysigt!





Godmorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0