Tisdag



HALÅJJ!

Nu:
Ringer till Henrik
Sen: Förhoppningsvist Dalhall med Lina & fika
Ikväll: ÄNTLIGEN Desperate Housevifes & Cougar town
Min tv-kväll är alltså med andra ord tillbaka,
and i love it!
Då har Henrik garage-kväll : )
Jag har lovat han att han får vara där hela Tisdagen,
medans jag ligger hemma i soffan & kollar tv.





Jag har varit hos Milla & Ebba,
tog mej en redig power-walk dit.
Cissi & lilla max kom även dit på lunch!
Hon bjussa på våfflor som till slut fick bli pannkaka ist : )
Även 2 bullar slank ner fint..
Vi tog en lång promenad ut till Euro Cash,
Mira fick 3 pack strumpor med Nalle Puh för ynka 20-lappen.
Bra köp där mamma-Marie : )
Netto blev det också men inget att ha där idag!


PUSS PÅ ER!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0