vin & huvudvärk



Alltså, vilken dag!
Jag drog till kstad i morse,
närmare bestämt Best western hotel gustav fröding : )
Där jag skulle spendera min dag på kurs.
"Jag & varorna" och det handlade mesta delen om smak.
Vitt vin, rött vin, öl, champagne & mousserande vin!
Så idag har jag fått smakat ca 20 olika sorter + mat.
Fruktansvärt lärorikt så man inte kan fatta hur stor skillnad det är,
på vin & vin, mat & vin och olika öl..
Japp, intressant & rolid dag med andra ord!
Inte konstigt jag har huvudvärk : )











yss ut en liten papperslapp,
såg precis ut som en tidningsbit eller liknande.. ?
Haha, hon satt hos Lina igår och grejade med en tidning,
så det kankse är därifrån : )
Då vet man iaf att allt hon stoppar i sej kommer ut!

TV-TISDAG idag!
Nu längtar jag bara tills Mira somnat så jag kan slappa i soffan.
Tee & riskakor ska det bli : )

PUSS PÅ ER  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0