19/9


Nämmmen, vi har ju caaaaam på datorn!
Skönt att slippa sitta & sitta och föra över massa bilder.

'



Godmorgon!


Henrik åkte till jobbet för att tvätta/städa bilden : )
Det gör han varje söndag!
Mira har varit vaken från 7-tiden men somnade för en stund sen.
Vi badade i morse! Hahah, det tycker hon om.


Iaf, jag jobbade igår och medans jag gjorde det
så åkte Henrik & Mira till K-stad och köpte en ny bärbar dator!
Weeei, äntligen!
Den andra pajja ju förra veckan.
Hur handikappad är man utan dator?!!
Man kan ju inte kolla facebook & då hänger man inte med vad som händer!
Någon blir singel, någon får ett förhållande,
några ska ha barn, några är ovänner
.. Aaa, ni vet hur det ligger till!


Nu sitter jag i mitt stora duntäcke vid tvn,
kollar på VWA`s 2010Mtv.
Jag drack mitt morgon te 6 käkade kanelknäcke!
Yummiii.
Jag, Henrik & Mira åker till Kstad idag igen.
jag fick ju inte bli med igår och jag vill kolla i affärer.
Plus att vi ska köpa en sladd till datorn,
som går från datorn till tvn
så man kan kolla på film eller bara ha tvn som skärm.


Nu fick ni ett långt inlägg.
Nu ska jag få på mej kläder och göra mej klar,
en trip till Charlestown it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0