20/9



GODMORGON!
Mira ville upp vid 8-tiden idag,
då är det bara att gå ur sängen vare sej man vill eller inte..
Jag ville alltså inte.
Jag har iaf nyss käkat frukost.
Som vanligt blev det tee & kanelknäcke.
Jag är inte den som blir mätt av frukost,
jag kan äta nästan hur mycket som helst men ändå ingen mättnadkänsa..
Men nu blir jag faktikst mätt,
så knäckebröd kankse är bättre än det vita som jag brukar käka ?





Jag ska ner till tvätten strax,
jag tog tvätt-tid hela dagen idag så det finns inga ursäkter för det idag.
Vi har dock inte så mycket tvätt som vi brukar,
men jag har tänkt att tvätta soff-kläderna..
Det behövs,
damm, gamla spyor, mat & smulor..


Ieftermiddag ska jag & Milla åka till Skåpa.
Haha, vi ska till Cissi & lilla Maximilian.
Det ska bli så roligt att se den lilla killen.
Mira som man tycker är så liten kommer ju bli jätte stor jämfört med han.
Åååå, det får allt bli en liten till snart !
Eller va tycker ni ?! : )



Haha, Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0