23/9



Goddagens!
Tro det eller ej, men jag skippade pan-pizzorna idag!
Jag slog på stort och gjorde köttfärssås & spagetti,
hahah, min meny är den samma varje dag.
Antingen pasta & pastasås eller köttfärsås & spagetti.



Mira har precis somnat så jag får lov att sitta här en stund nu!
Vi har inte varit utanför dörrarna idag..
Tror inte vi kommer ta oss ut heller : )
En hel-dag innomhus är inte fy skam.


Imorgon ska jag jobba här på bolaget i Åmål : )
Det ska bli funnny med lite variation.
Mira ska då till farmor & faster som ska passa henne under dagen.
Så snällt att dom kan hämta henne så jag kan jobba.
Jag & Henrik åker och hämtar henne efter att jag slutar!
Jag saknar henne redan!!


Nu ska jag fixa mat-låda för morgondagen!


Kommentarer
Postat av: Neha

Mumsigt, vilket som

2010-09-23 @ 21:22:10
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0