23/9



Oj oj, inget inlägg idag : )
Jag har haft fullt upp att spela Summer-games på Libero.se.
Kan här med säga att jag är beroende av det spelet!
Jag tycker att det är skkkkiitt kul och kan inte sluta.

Iaf, Lina & Milla kom på besök efter deras skol-dag.
Mycket trevligt med lite skit snack.
Mira & jag skulle egentligen till kyrkan idag på sångstund,
men vi vaknade visst långt efter 9,
och det börjar ju 10..
Så det var bara att ligga kvar i sängen och gosa ist!
Tee & kanelknäcke till frulle som vanligt.
Men nu är jag hungrig så jag funderar på detta med mat.
I frysen finns köttfärs, köttbullar & pan-pizza.
Kankse köttfärssås & spagetti,
men troligtvist blir det 1 eller 2 pan-pizzor, illa!


Lina hade med sej en STOP godis-påse hit!
Jag ska inte äta något,
men jag får lov att säga att den är väldigt frestande,
iaf nu när man är hungrig..
Hade vart mycket bättre att stoppa i sej massa godis,
då är man mätt för en liten stund!





Kanske ska ta tag i dom 3 Ikea-påsarna med tvätt?
Njee, det tar jag en annan dag : )
Jag & Mira får nog ta oss en promenad om en stund,
så man iaf kommer utanför dörren något idag.


Byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0