Fredag,







Godkväll allihoppa!
Som ni ser på bilderna över är det vin som gäller ikväll!
Jag hade 2 glas till övers så dom fick jag ta mej idag.
Lina var hos oss och käkade tacos : )
Smakade mycket bra,
köttfärs, mjuka bröd, chili chips, riven ost,
gurka, sallad, creame fraich, tacosås, röd lök,
vatten, coca cola & vin
: )
Fruktansvärt smarrigt !





Nu ska jag hoppa i duschen ( om jag inte spar det tills i morgon )
Vi drar ju till Göteborg i morgon bitti!!
ca kl 8.00 i morgon lämnar tåget perrongen,
så hoppas vi alla är på plats.
Jag ska försöka få mej ett par vinterpjucks,
det är det enda jag kan komma på.
Men jag lovar att det kommer bli mer än det när man väl kommer hem!



Haft en bra dag på jobbet, lugnt och skönt!
Jag får uppdatera mer i morgon kväll
så kankse jag kan visa vad jag köpt : )

Puss & godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0