Måndag,


Gårdagen spenderade jag i Gfors : )
Jätte god mat, kladdkaka, springtur och hoppa stutsmatta!




Davve grejar med mobilen



Fredde



Garnntjejen Nelli eller Nelly ? : )



Idag har jag & Mira varit nere hos Lina & Putte och hälsat på.
Jonte kom också för en kopp kaffe.
Vi tog oss en promenad till stan : )
Netto, Intersport & Ica.
Jag köpte ett fint lakarn på Netto med barbapappa till Mira!
Jag ska bara tvätta det så ska jag bädda rent hennes säng.

Jag & Mira ska hem till Milla & Ebba när Henke kommer från jobbet.
Det ska bli kul att träffa dom, var väldigt länge sedan nu!
Lina kommer vid 6-tiden och ska få mat.
Mumms, jag längtar tills dess för jag är så hungrig.



Idag blir det ingen träning för mej,
men i morgon funderar jag på att ta 2 pass : )

Ha en fortsatt bra dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0