Tisdag,


Godmorgon!
Sovmorgon för oss : )
Underbart att få sova till över 10.
Jag har fått i mej lite frukost,
som inte är det bästa målet på dagen..
Jag har blivit väldigt kräsen och vill inte äta frukost över huvud taget..
För att det är äckligt..
Måste bli skärpning där
Det var meningen att vi skulle hem till Marie H & Liam idag,
men Cissi & Alvar hade vart sjuka under helgen
och det har ju även Mira varit så vi skulle ta det nästa veckan
och ses nere på Öppna förskolan i morgon ist : )




Haha, antar att det var många som kollade på
tv5s nya program "lite sällskap" igår.
Fyy vilket roligt program : )
Alla var stört sköna.
Henrik känner Stellan ( kompisar till Henrik känner han )
dom var tillsammans hela dagen i Söndags på Mantorp.
Han är enskit rolig person berättade han !
Nu får man vänta en hel vecka innan det är igen..



Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Anonym

:D

Jag fick lite ont i magen när jag tittade på programmet. Det var bitvis lite väl pinsamt tyckte jag.

2010-09-09 @ 21:53:53
Postat av: Anonym

Cici var det som skrev...glömde.

2010-09-09 @ 21:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0