Torsdag,



Oj oj oj oj, träningsvärken smyger sej på..
I morse när jag vaknade kände jag ingenting, till min förvåning.
Det var ett ganska hårt pass igår,
vikter, "viktstång", mage, armar, lår,
ben, rumpa, rygg och kondition stog alltså på schemat.
Plus simning på det.
Jag börjar känna att det kommer överallt på mej.
Det ska kännas att man har tränat : )



Kyrkan 10.00 för sång & fika.
Bvc 11.30 för mätning, vägning & prat med doktor.
Hem till Cissi & Alvar!
Där fick vi lunch, hon hade fixat en vegetarisk lasagne.
Den var verklgien super-god.
Jag är absolut ingen "veg-människa"
men denna smaka jätte bra!
Glömde dock receptet hos henne,
men det var ju taget från recept.nu eller Icas hemsida.





Så är det med det!
Nu ska jag nog vila på soffan en stund : )
Innan personal-mötet

Kommentarer
Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Gravid

Jo det går super duper ^^ snart i v.17 ^^ Nu andra gången man väntar och det höll sig så skit vad tiden går fort nu ^_^ Hinner knappt med ^^

2010-09-02 @ 16:32:26
URL: http://twiggzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0