22.40



FREDAG!
Jahopp, Fredag hela veckan : ) Idag har jag vart på jobbet hela dagen, har jobbat i 11 timmar typ. Det känns i kroppen, eller huvudet.. Vi räknar ju så mycket hela tiden så vi var helt snurriga sista timmen allihoppa !
När jag kom hem fick jag mer presenter. Idag fick jag en micro, en data stol & en dvd ! Wiiie, så snällt.
Så nu har jag inprincip det mesta som jag behövde.

Imorgon är det Lördag ! Det innebär att jag ska ut & fira min födelsedag : ) Jonas & Linn kommer hit så får vi se vad som händer under kvällens gång. Kommer bli kanon. Saknar att inte Lina kan följa med ut. Det är viktigare att hon är hemma & ammar lilla Tuva så får vi ta bastu/grill kvällar i deras nya hus i sommar !



Nu ska jag tända ljus & mysa framför tvn lite innan jag ska hoppa i sängen : ) Imorgon ska jag upp & jobba åter igen.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0