20.29


Jaani, ni tittar in även om det inte blir nåtog uppdarat här.
Ja, vad händer i mitt liv undrar ni ?
Inte mycket alls just nu. Eller jätte mycket..

Dagens händelser: Jag har jobbat precis hela dagen, från morgon till kväll. Mamma, syster Lina & Danne har alla hjälpts åt med Mira under dagen eftersom Henrik är iväg till Strömstad. Det har gått bra men hon börjar bli förkyld min lilla gumma : ( Hoppas det bara var över dagen idag så vi slipper det.
Nu har hon iaf somnat & hoppas hon kommer sova gott inatt!
Imorgon ska jag & Mira hem till Lina & Danne för lite påskfirande. Faster & kusinerna kommer dit för att hälsa på det nyaste tillskottet i familjen. Kommer bli mycket trevligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0