20.40

Onsdag!
Idag jobbade jag bara 8.00-10.50 och efter det kom mammii till Säffle för att hämta mej, vi drog den gamla röda volvon till Karlstad, närmare bestämt IKEA !! Mamma skulle dit och byta dörr & även handla lite. Efter Ikea drog vi till Biltema, en tapet-butik & sist en sväng på Bergvik såklart : )
Jag hittade en fin sommarklänning för endast 49 :- på Gina Tricot som passar bra till Turkiet-resan. Längtar så himla mycket till den dagen vi åker! Jag ska försöka börja med en liten "pack-lista" snart så man absolut inte glömmer nåt. Jag vet precis hur det blir om jag ska ställa mej dagen innan & börja packa..
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: J

Tandborste i bakfickan räcker.. resten kan du handla där :)

2011-08-11 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0