9/2



Onsdag.
Jag har sovit gott inatt, Henrik sover på soffan : ) Därför jag sover så gott kankse, så jag slipper knuffas & buffas och höra hur han snarkar. Mira snarkar också, men det går ju att leva med, det är ju bara sött!
Mira har fått gröt och jag ska ta mej 2 knäcke-mackor & ett glas juice till frulle. Gott? Njee, inte så va.. Hatar att äta knäckebröd, men det är det enda som finns här hemma nu. Jag vill egentligen ha nybakad barkis med apelsinmarmelad ( utan skalbitar ) & ett stort glas oboy ! Mmm, det hade suttit fint i kistan nu det!

Sökte på google efter "frukost" & fick fram denna.



När jag i själva verket ville ha något i denna stilen.



Frukost som frukost.

Jag vill ha hem min syster & lillabäbben nu nu nu nunununu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0