lördag



Inget inlägg igår. Men dagen var fullspäckad från morgon till kväll : )
Började jobba 8.30 så det var bara att ställa klockan & gå upp.. Vi hade mycket folk så dagen gick ganska fort. Väl hemma var det bara att byta om & dra ner till stan där Werra hade kalas nere i studion. Henrik & Mira stannade hemma eftersom hon somnar vid 19-120 tiden och då ville vi inte dra med henne.. Det var trevligt, god mat & mysigt! Grattis Werra : )
Kom hem & la mej i sängen nästan direkt då jag var super trött. I vanlig ordning drömde jag massa konstigt, som jag gjort hela denna veckan. Det kommer i perioder när man drömmer så här mycket.



Även idag ska jag till Säffle & jobba. Idag blir det en kort dag : )
Ikväll ska jag hem till Malin & dricka lite vin, får se om det blir någon bowling dock..

Hörs sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0